luni, 16 septembrie 2019

Dragi camarazi, Stefan Tudosie si Dorel Grama- organizatorii intalnirii promotiei 1979 a infanteristilor, cercetasilor , vanatorilor de munte si granicerilor proveniti din randurile noastre, adreseaza cele mai sincere si calde multumiri colegilor de promotie care au putut da curs invitatiei noastre de a participa la aceasta intalnire, in institutia care ne-a instruit si educat, pentru a retrai cu emotie fireasca amintirea zilelor petrecute impreuna in clase , pe campurile de instructie, in tabere, in invoire…in tot ce am facut atunci ! Am avut alaturi o parte din comandantii si lectorii de acum patruzeci si mai bine de ani , ne-am bucurat impreuna ca mai suntem si mai sunt si am privit cu speranta spre viitor. La multumim tuturor comandantilor , lectorilor si celorlalti care au avut grija de noi atunci , cu deosebire celor care ne-au onorat cu prezenta, adica : Balint Florea, Lujerdean Vasile, Neagu Ion, Popa Constantin , Moisei Eugen, Ezaru Stan,Moldovan Vasile, Antonovici Mihai ,Codrea Ion! Le dorim viata indelungata cu sanatate si fericire impreuna cu cei dragi, asigurandu-i de pretuirea si respectul nostru! Ne-am adus aminte de comandantii si colegii nostri plecati intr-o lume mai buna , inaltand alaturi de preot o ruga pentru sufletele lor, spre vesnica pomenire. Am vizitat Academia Fortelor Terestre “Nicolae Balcescu “ revazand locurile in care am trait impreuna cei trei ani de scoala, locuri care astazi au alta substanta si fata noua, potrivite timpurilor pe care le traim. Desi fie ca vrem sau nu sa acceptam,noi am imbatranit, scoala parca a intinerit . Toata stima pentru cei care duc mai departe traditia acestei prestigioase institutii! Adresam respectuoase multumiri conducerii academiei, care a manifestat maximum de amabilitate si disponibilitate, onorandu-ne cu tot ce ne-a fost necesar pentru desfasurarea intalnirii noastre ! Restaurantul “La Dobrun”, gazda mesei festive , s-a ridicat, cred eu, la nivelul asteptarilor. Cu siguranta, vor fi fost si lucruri mai putin reusite, pentru care va rugam sa aveti ingaduinta , stimati colegi! Unul dintre ele a fost numarul prea mic de poze comandat. Ne straduim sa remediem, in sensul ca am mai comandat inca 15 poze. Avem déjà promisiunea ca vom primi fotografia de grup a participantilor la intalnire, in format electronic, pentru a o posta in mediul virtual, astfel incat sa poata fi descarcata si listata in orice loc unde se gasesc un PC si o imprimanta color. In acest fel , o vor putea avea si colegii care nu au putut veni la aceasta intalnire. Acelasi lucru vom incerca si cu filmul dedicat promotiei noastre realizat si prezentat de colegul Paliniuc. Le dorim colegilor care nu au putut participa la intalnirea noastra multa sanatate si fericire impreuna cu cei dragi, sperand ca la viitoarea intalnire ii vom revedea si pe ei! Am mai realizat impreuna inca un lucru foarte important , dragi colegi: am restabilit legaturile dintre noi! Blogul << balcescu79blogspot.com>> nu il voi desfiinta, ci va ramane unul din mijloacele de comunicare dintre noi. Postarile pe acest blog vor fi precedate de atentionari pe Facebook care va vor invita sa vizualizati blogul. Numerele de telefon si adresele de e-mail ale mele si ale colegului Dorel Grama va raman la dispozitie, ori de cate ori veti dori . Si in sfarsit, dar nu in ultimul rand, intr-o incercare de a “pacali” putin timpul, pentru a ne putea revedea de cat mai multe ori, in numar cat mai mare, am hoatarat in unanimitate sa ne revedem peste cinci ani , nu peste zece! Dumnezeu sa ne ajute pe toti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu